Què desitgem?

L’Associació Irai vol contribuir a construir una societat inclusiva i alhora col·laborar i promoure projectes d’investigació per a la recerca i tractament de la deficiència d’AADC, ja que sense finançament privat no s’investigaria.

L’Associació recapta fons per destinar-los a aquestes tasques, mitjançant l’organització d’una sèrie d’actes lúdics, formatius, la venda de productes solidaris i la col·laboració de socis que vulguin contribuir perquè aquesta malaltia es continuï investigant.

Treballem amb la Clínica Uner d’Alacant amb qui estem desenvolupant programes per assolir una millora significativa en la qualitat de vida dels nens i nenes diagnosticats amb deficiència d’AADC i col·laborem amb la fundació AADC Research Trust amb seu a Londres destinant els fons recaptats als projectes d’investigació que es porten a terme a través d’aquesta fundació. Tot això amb l’esperança que algun dia aquesta devastadora malaltia pugui tenir cura.