Desembre 2018

Clicksacabra 2018

Aquest desembre de 2018, l’Associació Irai vam tornar a muntar l’exposició Clicksacabra, una gran exposició de clicks de Playmòbil. Per segon any consecutiu, i arran de l’èxit de l’any passat, vam tornar a celebrar tres dies d’exposició a l’Esquirol. A la mostra es van muntar una desena de diorames amb diferents temàtiques. Aquest any, apart dels organitzadors, el muntatge de diorames estava obert a qui volgués participar, i diverses famílies i gent del poble va voler participar en l’experiència. L’exposició va restar oberta al públic enmig de les festes nadalenques, amb una gran afluència de públic. A més, l’Associació va muntar una paradeta on es podien comprar samarretes, pulseres, ninots de peluix i altres productes de l’Associació, de cara a preparar-se pels regals de Nadal. L’últim dia de l’exposició, l’Associació va obsequiar als col·laboradors que havien participat en el muntatge amb uns lots de playmòbil que els infants van rebre amb molt d’entusiasme.

Us deixem amb el vídeo promocional que Cinemano Playmobil Films ens va regalar. Tot un regal!